co tu wstawiam na blog?

na blogu umieszczam moje próby pisarskie i rysunków ... rysuje i piszę z pasji i nie jetem artystą, ani nie mam wykształcenia literackiego czy artystycznego ... po prostu chce coś robić w życiu i tym się dzielić ... pozdrawiam Slawrys

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

teatr - moje i twoje, nasze


teatr - moje i twoje, nasze

czasem tylko tyle zostaje
z teatru działań wzajemnych
pustka!
niby nic!
zamiast maski
ostatnie zielone drzewo

jak można zobaczyć zieleń
w poświacie księżyca?
pień!
tamto niebo!
suchych liści szept
ostatnie zielone marzenie

znów okłamujesz samego
najważniejszego na tronie
siebie!
może Jego!
nie policzę Ci przecież sumienia
sama sprzedajesz je za ile chcesz

ja i tak znajdę krainę bez kłamstw
o łzach radości co nie przypominają
pustyni!
pustkowia!
a z resztą pokocham śmierć
co odeszła z tamtym teatrem
.........................Slawrys... (2013)

ps: inspiracją do napisania wiersza był utwór E.Stachury "życie to nie teatr"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz