co tu wstawiam na blog?

na blogu umieszczam moje próby pisarskie i rysunków ... rysuje i piszę z pasji i nie jetem artystą, ani nie mam wykształcenia literackiego czy artystycznego ... po prostu chce coś robić w życiu i tym się dzielić ... pozdrawiam Slawrys

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

można całować



można całować 

nie mam do bliźnich żadnych próśb
żyje nie dla was, ale przez was
zgodnie z przeznaczeniem

więc nie udawajcie roztropnych
wyświęconych od kropidła
a nie od smaku czynu

nie musicie zmieniać nic od jutra
świat zawsze będzie wart
cmoknięcia w dupę kilku 

takich co wiedzą po co to robić
nie myląc z lizusostwem
i pocałunkiem judasza 

fakt nie zmienicie smaku cywilizacji
ale zawsze skazani na was
mogą wam wyrecytować

”pocałujcie mnie wszyscy w dupę”
                                         Slawrys...03-01-2013 


ps: inspiracją tego wiersza jest utwór J.Tuwima "pocałujcie mnie wszyscy w dupę" 
     w wykonaniu  Nova Scena Teatru Roma



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz