co tu wstawiam na blog?

na blogu umieszczam moje próby pisarskie i rysunków ... rysuje i piszę z pasji i nie jetem artystą, ani nie mam wykształcenia literackiego czy artystycznego ... po prostu chce coś robić w życiu i tym się dzielić ... pozdrawiam Slawrys

wtorek, 27 sierpnia 2019

końcem lata kocham jesień

szkic graphitint ilustracja 28-08-2019
papier A3 220g/m2 graphitint 

"końcem lata kocham jesień"
nie szkoda mi lata
że odchodzi co roku,
w jesieni życia zagubiony
polubiłem deszczowe
myśli okraszone mgłą
poranków
czekam wszystkich kolorów
w kwiatach i liściach,
co wiatr porwie i pośle
tam gdzie wspomnień nie ma
a marzenia stąpają
nocami
czasem myślę o pięknych ciepłych
letnich chwilach niepoznanych,
uśmiechach spijanych
wraz z rosą nad ranem
z ust czerwienią malowanych
czekam zimy
nie zmrozi, nie zatrzyma
pragnąć nie każe,
zostanie tamtym ciepłem
...........................©Slawrys...(sierpień 2011)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz