co tu wstawiam na blog?

na blogu umieszczam moje próby pisarskie i rysunków ... rysuje i piszę z pasji i nie jetem artystą, ani nie mam wykształcenia literackiego czy artystycznego ... po prostu chce coś robić w życiu i tym się dzielić ... pozdrawiam Slawrys

sobota, 21 grudnia 2019

gdzieś czekam

gdzieś czekam

usiadłem gdzieś daleko od marzeń
wśród ciszy 
powali zanurzałem się w zimnej mgle 
co zasłoniła świat

zobaczyłem nagle coś więcej jak ziemię
twoje słowa i poczułem oddech 
sam nie wiem czy tamtych chwil 
czy tego co nastanie gdy to poczuje 

powstałem by iść wzdłuż brzegu 
nurtu myśli 
co określały uczucia gdzieś zostawione
za meandrem 

zamykam oczy by nie czuć dotyku serc
wciąż marzę: to będzie coś więcej 
a to tylko wiatr co muskał powierzchnię 
miejsc gdzie było nam ciepło i byliśmy dłużej 
.................................................Slawrys...

ps: przy wsparciu duchowym "radio echo Gorlice" + muzyczny dodatek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz