co tu wstawiam na blog?

na blogu umieszczam moje próby pisarskie i rysunków ... rysuje i piszę z pasji i nie jetem artystą, ani nie mam wykształcenia literackiego czy artystycznego ... po prostu chce coś robić w życiu i tym się dzielić ... pozdrawiam Slawrys

niedziela, 29 grudnia 2019

ich portret

moje muzy_tęsknoty i efekt odnawiania starego rysunku 

jej i jej; czyli: ich portret

nie wiem jak często szkicuje
te kilka kresek z serca
mogą być ich radością lub
błyskiem w oku, może kolejnym

patrzę jak nie płyną
po ich policzkach żadne łzy
cóż! po moich czasem coś
w ramach wzruszenia spłynie

co nie zmieni tego by ich portret
był cieplejszy: jak to o czym marzę,
wciąż to moje kreski jak myśli
tworzą ich uśmiechy, tak słodkie

nie muszę ich skosztować
wystarczy, że są na tyle daleko
by z bliska kolejne linie ich twarzy
były tylko pięknem, pełnym muzyki
........................................Slawrys... 28-12-2019

ps: po kilku tygodniach przeszkadzania i uniemożliwiania mi pisania wersów i rysowania,
     w ramach aktu łaski pozwolono mi na kilka słów i doszlifowanie portretu moich
     muz_tęsknoty

moje muzy_tęsknoty przed "doszlifowaniem"/dodaniem kresek i cieni









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz